El grup municipal de Junts a la Paeria insta l’equip de govern a treballar estretament amb el Lleida CF per trobar una solució que beneficiï tant a la ciutat com al club en relació al conveni d’ús del Camp d’Esports.
Junts defensa que s’hauria de preservar la relació històrica entre el Camp d’Esports i el club de la ciutat, atenent la seva massa social, el fort simbolisme i el sentiment de pertinença que transcendeix la pròpia gestió administrativa de les instal·lacions municipals.
El grup municipal també referma el seu compromís amb l’esport lleidatà i la seva projecció, basada en una gestió rigorosa i ajustada a la llei, especialment pel que fa als usos dels equipaments esportius municipals.
Continguts relacionats:
Violant Cervera: “Si Lleida ha de tenir un centre comercial, aquest ha de ser motor per la resta de ...
2024-09-07Notícies
Violant Cervera demana la creació d’una taula de treball amb els grups municipals per cercar una sol...
2025-04-09Notícies
Junts demana més seguretat viària a la cruïlla entre els carrers Maragall i Bisbe Messeguer de Lleid...
2025-12-05Notícies